Gallor - linda benen eller?

Sv: Gallor - linda benen eller?

lånar knapp....

Apropå BoT, finns det något upp och ner på paddarna? På tre av sidorna är det ju kantband, men inte den fjärde.

Tror inte det finns något upp och ner, men de formar ju sig något när man använt dem ett tag. Därför brukar jag ha sidan med etiketten uppåt. Har dessutom sprättat bort kantbanden på mina då jag tycker de formar sig bättre efter benet utan dessa. Blir inte så snygga dock.....

Är du nöjd med dessa? Kan inte bestämma mig om jag ska ha sådana där hälften är elastisk linda eller fleecelindorna med BoT-tyg på insidan...

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 507
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
963
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
422
Senast: sweep
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar