- Svar: 6
- Visningar: 242
Samarbetet som sträckt sig över mer än ett decennium har gett det holländska paret hästar som i sin tur lett till flera mästerskapsmedaljer, men nu avslutas samarbetet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kanske jag är bitter och spekulerar utan att alls veta, men det kan kanske finnas en familjemedlem till ägaren som behövde bra läromästare efter att G & M tagit upp hästarna till elitnivå och säkert även träna vederbörande familjemedlem… Det finns det iaf andra exempel på med andra sponsorer.Jag är mer nyfiken på varför man sponsrade från början. Vilken är kopplingen mellan handeldvapen och dressyr?
Förmodligen samma som med H&M, någon i ägarfamiljen är hästintresserad.Jag är mer nyfiken på varför man sponsrade från början. Vilken är kopplingen mellan handeldvapen och dressyr?
De har sponsrat hoppning också. Det är genom Gastons ena fru som han fick intresset från.Jag är mer nyfiken på varför man sponsrade från början. Vilken är kopplingen mellan handeldvapen och dressyr?
Sponsring inom ridsport brukar ha två syften, 1) ren reklam för företaget, 2) ägaren av företaget är ridsportintresserad och tycker att det är kul att äga hästar i världsklass.Jag är mer nyfiken på varför man sponsrade från början. Vilken är kopplingen mellan handeldvapen och dressyr?