Gaffelbandsskada?

Sv: Gaffelbandsskada?

Ja men det går ju helt klart åt rätt håll nu! :)
Har muggen börjat försvinna med? Då är hon nog fin snart igen!

Helt ren i benet idag igen, blir helt klart bättre under natten då hon stått inne.
Ja, muggen(eller vad det nu är, hovis trode snarare på sticksår el dyl) är under kontroll nu. Igårkväll & imorse såg den riktigt fin ut, känns skönt. :)

Den som vill får hänga med på vägen och betala 500 kr. Dem pengarna skänker dem sedan till barncancerfonden.

CosmicQueen skrev:
Ja, du & din häst har ju redan varit på omslaget. Så fin bild. :love: :love:

Visst är bilden på omslaget på nya Distansryttaren härlig? Snacka om utsikt. Så är det att rida distans här i krokarna. ;)
Härjedalsritten går 15 mil härifrån.

Ja jag blir så lycklig :) när jag tar fram den tidningen!Jag & pållen på omslag till Distanstidningen!!! :love: :love: :banana: :banana:

Men du & Queen är ju omnämda & på topp!Så kul!!! :banana:
Ni får se till & va på omslaget med! :D

Ja härlig bild,får lust & tävla!Om du rider 100mil till mig så rider jag 100mil till dig nästa år? :rofl:

Skönt att hon är på bättringsvägen nu!!!

Den är så fin den bilden på er på omslaget. Förstår om du blir lycklig av att titta på den. :love: :love:

Har tyvärr ingen pang bild på oss då vi rider distans, men får vi till någon nån gång ska jag helt kalrt skicka in den...

CosmicQueen skrev:
Den är så fin den bilden på er på omslaget. Förstår om du blir lycklig av att titta på den. :love: :love:

Har tyvärr ingen pang bild på oss då vi rider distans, men får vi till någon nån gång ska jag helt kalrt skicka in den...

Ja,är jättestolt! :love: :love: :love:
Vill nästan rama in den,men då går det ju inte & läsa om tidningen :D
Men har gjort en kopia & plastat in & har orginalkortet i förstoring på väggen :love:

Du får anlita en proffs-fotograf :D
Är ju en bit & åka,annars kunde jag ju groomat & tagit kort på er som en tok,hi hi! :rofl:
Men härligt att ni är så duktiga!Fått ihop många mil! :banana:

Liknande trådar

Hästvård Har problem med min hästs bakben som har strulat nu under flera veckor. Redan i december har min häst haft mugg som jag har försökt bli...
Svar
13
· Visningar
1 982
Senast: Elo
·
Hästvård Hej! Var inne på klinik med min häst, som varit svullen i ett bakben (insidan nedanför has till kota) i ett par dagar, idag. På...
Svar
7
· Visningar
2 198
Senast: Sirap
·
Hästvård Min häst var för 1 1/2 vecka sedan svullen i ett bakben. Det var som en 'bula' på insidan av skenbenet och jag trodde att han kanske...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: Jennnnka
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka