Gaffelbandsskada?

Sv: Gaffelbandsskada?

Ja, verkligen. Men jag känner mig så osäker ännu och törrs inte pusta ut förräns hon är igång med träningen igen och är bra i benet även då.
Skeptiskt..jag..nä vaddå. ;) :angel: :D

Det blir lätt så.
Men hon kommer att bli bra det vet jag!!
(mina tummar hjälper nästan alltid)

Vad bra att hon är bättre!!! :bump:
Min pålle känns också ganska fräsch igen nu så förhoppningsvis kan vi tävla i år! :) Men jag är som du,helnervös för återfall :crazy: ,benet är ju lite lite svullet,funderar på om det går att få ner svullnaden helt,kanske md akupunktur igen :idea:
Man är ju så rädd om sin älskling! :love:
Våra pållar kanske kan träffas & bli kompisar,kanske blir kära,samma ras & tävlar distans ju :love: Hi hi.Queen kan peppa min,hon har ju tävlat så duktigt! :)

Mina närmsta ritter är Växjö(dacke inställd ju tyvärr)
Västervik/tjust och Öland.Är ca 10-14mil så ganska nära.
Har ca 23mil till Ekenäs/Linköping,är den jättelångt från dig?

_carmenzita_ skrev:
tackar! förmodligen blir hon inte det för vi har krånglat med detta ben i 5 år nu, jag är less och vill få det utrett ordentligt så att man kan gå vidare så småningom

oj,vad jobbigt... :crazy: Tycker synd om dig & pållen!

Jag har 67 mil till Linköping...så det är ju "en bit" mao. :angel: :angel:

Såg att Queen & jag var ett av ekipagen som var omnämda i Distansryttaren som framgångsrikt ekipage bland travare. Så stolt jag blev. :banana: :banana:
Vi leder även Travartoppen hittills iår. :banana: :banana:

Queen var lite svullen & varm på insidan benet nu ikväll igen, inte mkt alls, men jag är petnoga nu märker jag...

CosmicQueen skrev:
Jag har 67 mil till Linköping...så det är ju "en bit" mao. :angel: :angel:

Såg att Queen & jag var ett av ekipagen som var omnämda i Distansryttaren som framgångsrikt ekipage bland travare. Så stolt jag blev. :banana: :banana:

Queen var lite svullen & varm på insidan benet nu ikväll igen, inte mkt alls, men jag är petnoga nu märker jag...

Såg det med.GRATTIS!!!! :bump:
Hon är verkligen en Queen då :D
67 mil,det är väl inte så farligt :angel: :angel:

Rider du ikväll är ni väl ändå framme till augusti! :D :rofl:
En hinknisse i varje by,bra träning! :rofl:
DET vore nåt & skriva om i Distansryttaren,galen ryttare rider 67 mil & tävlar med sin häst!HA HA :rofl:

CosmicQueen skrev:
Vad roligt! :) :bump: :banana: Grattis grattis! :)

CosmicQueen skrev:
Skönt att hon ser/känns bättre ut i benet nu! Här hålls det tummar hela tiden ska du veta!

Äh 67 mil är väl ingenting! :D Det är ett gäng som ska rida från Duved och ner till Strömstad det kallar jag långritt :)

Där hör du-rena barnleken & rida 67mil! :D
Fast dom tävlar nog inte efter en sån ritt-& sen rider hem igen :D

Men du & Queen kan ju efter den träningen komma på Ölandsritten & stanna till hos mig & pållen & fika,bara typ 100mil? ;)

Ja, du & din häst har ju redan varit på omslaget. Så fin bild. :love: :love:

Visst är bilden på omslaget på nya Distansryttaren härlig? Snacka om utsikt. Så är det att rida distans här i krokarna. ;)
Härjedalsritten går 15 mil härifrån.

Tack tack. :bow: :bow:

Som sagt, igår var hon lite lite svullen och varm, men nu imorse var hon helt ren igen. KAN ju bero på att "muggen" går upp under dagen, så på kvällen brukar det vara sprickor. Kanske får hon ont då och svullnar?
På morgonen då hon stått inne med bandage är muggen jättefin & så även benet som sagt.
Provade igår att linda även i hagen, men det hade ju glidit ovanför såret efter ca 10 steg...suck...

Två gubbara ska rida varsin nordsvensk, sedan ska den där gubben från Wången som brukar vara på Globen med sina nordsvenska hingstar (alf nåt tror jag han heter) köra tvåspann ner. Någon gammal kurirled som går där, ska vara klädda i tidsenliga kläder.

Liknande trådar

Hästvård Har problem med min hästs bakben som har strulat nu under flera veckor. Redan i december har min häst haft mugg som jag har försökt bli...
Svar
13
· Visningar
1 982
Senast: Elo
·
Hästvård Hej! Var inne på klinik med min häst, som varit svullen i ett bakben (insidan nedanför has till kota) i ett par dagar, idag. På...
Svar
7
· Visningar
2 198
Senast: Sirap
·
Hästvård Min häst var för 1 1/2 vecka sedan svullen i ett bakben. Det var som en 'bula' på insidan av skenbenet och jag trodde att han kanske...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: Jennnnka
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka