P

portos

Vad har jag gjort, är mest en dressyr människa, men kompisen övertalade mig. Så Idag om kanske tre timmar, ska jag tävla :crazy: hoppning! :crazy: .
Fy vad nervös jag är, har tävlat hoppning tidagare men det var länge sedan, är ju bara 1,00 och 1,10... men hjälp...
Brrr.. tror nog att jag har feber :angel: kanske kan sjukanmäla mig!!
Blir nog lynchad i så fall, så det blir nog bara att bita ihop.

Sv: Gaaah

Meh! det är ju ingenting! ;) Se fram emot det istället. Dressyr ryttarna från mitt stall hoppar ofta och gärna. En ska vara med på en 1,20 i november. Hon är med där årligen och tävlar.
Så lugn!
Det här kommer du klara galant :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 585
Senast: lilstar
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 386
Senast: Ullmerkott
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 930
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia