Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej.
130g/km är motoriserade skottkärror, inget som du får dra den vikten med. Men är utsläppen verkligen det absolut viktigaste när man ska köpa ny bil?
Ja om du ska ha den i jobbet och är tvungen att kunna dra 2000 kg så..men ska du ha den privat så finns det nog ingen bil som uppfyller kraven, en stor tung bil som får dra 2000. Men växla bränsle till gas så kanskeJa om man ska ha den som förmånsbil.
Ja om du ska ha den i jobbet och är tvungen att kunna dra 2000 kg så..men ska du ha den privat så finns det nog ingen bil som uppfyller kraven, en stor tung bil som får dra 2000. Men växla bränsle till gas så kanske
Du kan ju prova med VW, Audi eller SkodaJag ska ha den både och. Gas är inte ett alternativ här tyvärr. Om några år kanske.
Jag får ju dra 2000 med den jag har nu, den ligger på 182 g/km - tänkte det kanske hänt nåt sen 2008 .
Du kan ju prova med VW, Audi eller Skoda
Här kan du söka:
http://www.miljofordon.se/fordon/
Ja jag vet. Och jag har mailat ÅF. Min tanke var att buke är snabbare än både dem och google.
Det närmaste jag hittat hittills är en KIATack! Lite svårt att utröna 4wd dock. Men ska kolla vidare.
Jag tror LBB var lite ironisk med hänvisning till "dieselskandalen".
Det närmaste jag hittat hittills är en KIA
2.2 CRDi, Manuell växellåda, CO2: 149-161 g/km, Bränsleförbrukning (l/100km): Blandad: 5.7-6.1; Stads: 6.9; Landsväg: 4.9-5.3
Fast det är ju de märkena man hamnar i. Skandal eller ej.
Går det ens? Har en Skoda (2013) 4x4 som får dra 2000kg och den ligger som lägst på typ 160. Visserligen automat och en superb, en passat kanske kan komma närmare
Svärmors nya xc60 vill jag mena låg där eller under? Men den får nog inte dra 2000....?Tack! Lite svårt att utröna 4wd dock. Men ska kolla vidare.
Svärmors nya xc60 vill jag mena låg där eller under? Men den får nog inte dra 2000....?
Jag avskyr att köra makens xc70 och speciellt när man hänger släp på. Tycker den går rakt fram i svängarna. Men det är ju mer för att jag är en kass förare och helst kör låga, tyska bilar..
Jo det är det och stora motorn i. Men kollade och det är 1800 på den.
Hm, kan bli klurigt...