fynd på åringsauktionen på täby park hotel?

C

caliber

var på auktionen idag och spanade lite. många fina hästar, men gick de inte lite väl billigt i år? fick höra att många redan köpt upp sig utomlands kan det stämma? iaf nån här som gjorde några fynd? berätta gärna!

Sv: fynd på åringsauktionen på täby park hotel?

Jag skulle gärna köpt en gullig åring om jag bara hade pengar.. :smirk:

Men jag skulle bara vilja veta vilka ni skulle vilja köpt eller vilka ni köpte, asså vilken/vilka ni tyckte var finast/sötast?

Jag gillade Mountain Mirio, en brun söting som såg ut att vara en c- eller d-ponny och en skitfin fux hingst som såg ut som 1 miljoooon! :)

Puss hej!

Jag gillade Fraank och Pilgrim. :d

jag gillade oxå Pilgrim! sen en som jag spanat in redan innan var quite fun,tyckte den var jätteläcker! synd bara att såna hästar inte ligger riktigt i min prisklass...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 109
Senast: Juli0a
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 485
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023