Sv: Fuxtråden.
*kl*
Har ju ingen häst längre, men innan blev jag nästan anklagad för att "samla" jag på fuxar.
Här kommer några:
Stickelhårig fux El Master f. 1981 - 1995 NF/Arab e. Merrie Master u. Elkie e. Blekkie
Stickelhårig fux (funderar på om han inte var/är tigrerad) Magic Muffin f. 1991 Svrp e. Brave Star u. Amorin e. Ali Pru ox
fux Chiva f. 1992 SWB e. Chirac u. Raisa e. Ceylon
Fux Simply Payback f. 1994 - 2001 OLD e. Simply (e. Sandro Song) u Fadix
Fux Athena f. 1998 SWB e. Amiral u. Cindie e. Ciceron
fux Martina f. 1989 - 2010 SWB e. Marino u. Musette e. Lansiär
Fuxar på höjden och bredden, har haft ett par bruna med, men färgmässigt föredrar jag nog de röda ändå..
Började som synes med hoppning och fälttävlan, det blev efter en olycka sedan handikappdressyr istället.
*kl*
Har ju ingen häst längre, men innan blev jag nästan anklagad för att "samla" jag på fuxar.
Här kommer några:
Stickelhårig fux El Master f. 1981 - 1995 NF/Arab e. Merrie Master u. Elkie e. Blekkie
Stickelhårig fux (funderar på om han inte var/är tigrerad) Magic Muffin f. 1991 Svrp e. Brave Star u. Amorin e. Ali Pru ox
fux Chiva f. 1992 SWB e. Chirac u. Raisa e. Ceylon
Fux Simply Payback f. 1994 - 2001 OLD e. Simply (e. Sandro Song) u Fadix
Fux Athena f. 1998 SWB e. Amiral u. Cindie e. Ciceron
fux Martina f. 1989 - 2010 SWB e. Marino u. Musette e. Lansiär
Fuxar på höjden och bredden, har haft ett par bruna med, men färgmässigt föredrar jag nog de röda ändå..
Började som synes med hoppning och fälttävlan, det blev efter en olycka sedan handikappdressyr istället.
Senast ändrad: