Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har blivit delfodervärd till en fuxfröken nu, och precis köpt en dressyrsadel. Men VAD passar fuxar i för färger? Måste ju köpa nått schabrak till sadeln, och jag kan ju gissa att fuxar inte passar i mina favvofärger rosa och lila
enligt mig passar dom i allt.. men mest i starka färger.. men de är min åsikt om de;P
Har blivit delfodervärd till en fuxfröken nu, och precis köpt en dressyrsadel. Men VAD passar fuxar i för färger? Måste ju köpa nått schabrak till sadeln, och jag kan ju gissa att fuxar inte passar i mina favvofärger rosa och lila
Ja gudars, dom passar i ALLT. Förut tyckte jag inte det men nu har min regnbågens alla färger. Inte samtidigt dock. Rosa är min favorit färg också och hon allt från kallrosa till babyrosa.Har blivit delfodervärd till en fuxfröken nu, och precis köpt en dressyrsadel. Men VAD passar fuxar i för färger? Måste ju köpa nått schabrak till sadeln, och jag kan ju gissa att fuxar inte passar i mina favvofärger rosa och lila
Ja gudars, dom passar i ALLT. Förut tyckte jag inte det men nu har min regnbågens alla färger. Inte samtidigt dock. Rosa är min favorit färg också och hon allt från kallrosa till babyrosa.
Två olika nanser av lila grimmor har hon. Blått och rött är också jättesnyggt.
Mitt senaste inköp är ett orange schabrak. Hur fint som helst
Inte bästa bilden dock
Ett annat favorit schabrak
Det är ju så roligt med färg!