Funkar det för er?

S

Spider84

En vän kan komma in på min sida:

http://www.akademiskridkonst.se

Och kommer rätt, men jag kommer bara in till sprays sida där det står att det snart kommer. Sidan är flyttad från spray till b-one och jag håller på att ladda upp sidan nu, men kommer som sagt inte in på rätt sida, dock gör en kompis till mig det, vilket jag tycker är mycket mysko.

Har startat om datorn, men det hjälpte inte heller.
 
Nej får göra det. Tack för tipset, hade jag inte tänkt på själv.
 
Håller på och kollar igenom sidan en sista gång.

Allt funkar inne på första sidan, men om man går in på Om Mig och in på Aminette >> Stamtavla så är det flertalet bilder som inte funkar t.ex. utrillo
Och under visa länkar längst bak i stamtavlan t.ex. drabant är kodningen inte som jag skrivit den...Bilden syns inte. Och hälften av kodningen för just den bilden har "försvunnit". Har försök att ladda upp den igen, men det gör ingen skillnad.
 
Även inne under Fotoalbum: Allt Annat 2001 och 2002 fattas det ett kort på var sida där kodningen har "knäppts av".

är det för att det blivit för mycket för den på en gång att ladda upp?

Hm...provar att stänga ned och ladda upp de sidor som krånglar igen...
 
På länken till utrillo (då man kommer in till hans stam) ska bilden vara .jpg.

Ute under Ami stam där han står som far till Kaliber så ska det vara .gif så det stämmer så sett. Problemer inne på sidan med hans stam är att hälften av kodningen försvunnit. Ute på den andra sidan vet jag inte var som är fel.


Ska försöka igen imorgon så får jag återkomma efter det.
 
Trodde att jag löst problemet när jag såg att några av bildern var skrivna med .JPG istället för .jpg som jag skrivit i kodningen, men den enda bilden som började funkar var Josephine. :crazy:


Hatar sånt här mas!!
 
Okej nu är problemet med bilderna lösta inne under hennes stam.


MEN det kvarstår att inne under Allt Annat 2001, 2002 så har en del av kodningen försvunnit på en bild på var sida, samt inne under Aminette stam:

>> Utrillo
>> Varolio
>> Drabant
>> Diogenes

Där händer det samma sak som under Fotoalbumet, en del av kodningen har försvunnit. Det ska finnas bilder under resp. namn. Hittar inget som kan vara fel heller. :crazy:



För övrigt; visst finns det en hemsida som man kan göra felsökning på sin sida med? Någon som har en adress dit?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 013
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 380
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp