Skogssessan
Trådstartare
Vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara mig på ett någorlunda bra sätt, men hade iaf min ponny utlånad på foder ca 12 mil hem ifrån mig. Allt gick jätte bra och alla var väldigt nöjda.. Min häst & fodervärdens häst gick iaf i hagen som ligger på fodervärdens tomt.. Nu har grannarnas hästar längre bort av okänd anledning kommit lösa bort till fodervärdens hage och jagat upp hästarna, tagit sig in i en in till liggande hage och på något sätt har min häst tagit sig ut ifrån sin hage och in till när liggande hage där grannens 2 hästar springer som tokar och jagar ifatt min häst som blev sparkad så illa att benet gick av.. På något sätt fick iaf häst ägarna reda på att deras hästar var nere vid fodervärdens hage och kommer för att hämta sina hästar, Men tittar då inte till min häst som står mitt i en snö täckt hage och blöder ifrån ena bakbenen. Går inte att missa på vit häst och snö täckt mark.. Vart & hur vänder man sig för att få hjälp ? Är så fruktansvärt besviken på hur någon kan göra något sånt, och få kalla sig djur ägare ...