Funderingar ang ponnytrav

gaski

Trådstartare
Har en del funderingar ang. ponnytrav. Är det bara russ och shetlandsponnyer som får tävlas innom ponny trav? eller får andra raser också tävlas?

Sv: Funderingar ang ponnytrav

De finns en del trådar om detta innan, bara att använda sökfunktionen. Rätt jobbigt att om och om igen svara på samma frågor.

Hoppas du förstår mig rätt! :idea:

Och ja, du får tävla med vilken häst du vill, bara det är inom gränsen för A-ponny och B-ponny samt att ponnysarna måste ha tre kända led bakåt och att varmblods- eller kallblodstravare ej får vara släkt med ponnyn i dessa tre leden.
Glöm heller inte bort att ponnyn måste vara reggad hos SPTF!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 581
Senast: Johannna1
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar