Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är mina två troll snart 6 och snart 5 månader gamla. Vad tror ni skall jag börja ge dem piller när dom kommer i första löpen, tills dom är rätt ålder för kastration eller ska jag låta dom vara au naturelle?
Har du ingen hane som de kan bli tjuvparade med så är det ju bara onödigt att utsätta dem för p-piller.
Kastrera så fort de har åldern inne istället(hos de flesta vettar vid 6 månader)
Så jag kan kastrera henne snart då... oj, trodde dom skulle vara 1 år minst, det är vad jag hört men det kanske är på djursjukhuset dom helst vill vänta tills den åldern.
Jo vi har funderat på att ta en kull på Puma, men det är osäkert än så länge... :smirk:
ok,Marakech ska ju gå ur avel snart.....då jag "råkade" få med mig en blå hane från Norge sist jag var där.
Han är bara fem månader ännu men sen ska här paras.
Nu har jag ju "bara" fem vuxna och tre ungar,en som är äldre och två tre-veckors bebisar.
Jag har omplacerat två vuxna då maken höll på att gå i taket.
Vi hade två kullar på samma gång ,så det exakta antalet var 14 katter i hemmet...lite mkt även för mig....speciellt när det är 13 abyssar o en siames. :smirk:
hahahaha, min lilla terrorist klarar sånt på egen hand, inatt har hon lyckats riva upp all papp vi lagt i vardagsrummet (vi ska tapetsera om) hon har med andra ord haft rally under och över pappet.... tejpbitarna har hon rivit loss
haha jag älskar farten, jag sitter bara och är så faschinerad över hennes påhitt lillasyrran a la bondkisse har inte en chans att hänga med, man märker vem som är vass som ett rovdjur. Puma är dock mkt mer fjantig, skvättig.... eller så spelar hon .... bondisen hon börjar jaga flygfän direkt vi går ut i koppel medan puma ser ut som en ilsken tvättbjörn och fjantar sig
De är inte riktigt som andra(läs:normala) katter..*host,host*
Jag har ju två som gillar att gå ut och de andra fullkomligt hatar det .....de skriker som besatta då.men utställningar kan man ta med dem på utan problem.
Det krävs fem ggr så mkt jobb med en aby vs. en huskatt...men så ger de fem ggr så mkt också.
Foder & Strö Jag tror vi alla antagit att halmen är av god hygienisk kvalitet och lämplig som foder. Det finns många hästar i världen som enbart får...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.