Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill veta mer om en fullblodshingst, har nummer och allt, men hittar inget intressant på Google och ingen annanstans heller. Finns det ngn bra sida så som det finns om halvblodshingstar??
Trainers Seat dog för ett par år sedan. När han dog hade han tyvärr blivit premierad c för halvblodsaveln.
Trainers Seat startade galopp 19 gånger med 10 segrar, 3 andra och en tredjeplacering som resultat. Prissumma 440 768 SEK.
När han visades som 15-åring för halvblodsnämnden fick han 98789. Hans exteriöra utlåtande var: Långlinjerad ädel, knappt medelstor hingst med välansatt hals och bra bogparti, ordinärt benad. Taktmässigt mycket god skritt. Utmärkta travrörelser.
I hingstkatalogen för 2000 står att han har 15 stamboksförda ston och ett diplomsto. I katalogen för 2001 står bara diplomstoet.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.