• Avel
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
M

M-Meduza

Sitter och kollar igenom min två åringsstam och är nyfiken på vad hon har längre bak än mor och far.

Har sökt på Riverman xx och Never Bend xx men hittar inget. (är inge vidare på att leta information via nätet heller, men har försökt)

Tänkte om någon annan kanske visste något eller har något tips? Undrar också ang River Lady xx.

Pappan är Prince River och han är enkelt att hitta om. 154 cm hög
Modern New Forest på ca 136cm.

Vore kul och se om det är några höga hästar bakom prince river. Stoet här hemma är ca 140 cm hög i dagsläget fram, men bak skjuter hon i höjden varje dag. Skulle tro att hon är 145 cm redan bak.

Kan inget om avel, men vill lära mig =)

Sv: Fullblod

Finns mycket information om Riverman här.
Han var drygt 160 cm. Om du klickar nertill på sidan under References (Riverman's pedigree and racing stats) så kan du se hans stamtavla samt en bild på honom (du måste peka med musen på den lilla bilden bredvid hans namn).
Never Bend var också far till Mill Reef.

Sv: Fullblod

Tack så mycket! Det hade jag aldrig hittat själv.

Då finns det lite större på pappans sida. Ja det återstår att se hur stor hon blir. Hoppas på att hon bara växer till fram och låter baken va i ungefär den höjden den är i idag =) Men det är nog för mycket begärt eftersom hon inte ens fyllt två :)

Liknande trådar

Avel Har inte bara lyckats kära ner mig i en stor KWPN herre, utan nu också i en överväxt korsningsponny :angel: Det är som sagt en...
Svar
9
· Visningar
2 275
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 998
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·
B
Avel Hej! Har ev tänkt betäcka mitt ridponny sto. Hon är e Prince River xx och u New forest. Hon ser ut precis som Price River, alltså som...
Svar
1
· Visningar
971
Senast: Gogo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka