MinIan 30 Mar 2009 #101 Sv: Fula bilder att söka igenom alla bilde r jag har efter fulbilder, det är inte lätt, men här kommer ett "litet" bidrag våran hund örfilar Gristryne Svävande hund
Sv: Fula bilder att söka igenom alla bilde r jag har efter fulbilder, det är inte lätt, men här kommer ett "litet" bidrag våran hund örfilar Gristryne Svävande hund
*tove* 11 Jun 2009 #103 Sv: Fula bilder Sambon påminde mig om nån ful bild på hundarna, så nu måste jag ju lägga ut några här. Elvis duschar inför hans första utställning Skön sovstil Snygge underbettet Nybadade Snömonster
Sv: Fula bilder Sambon påminde mig om nån ful bild på hundarna, så nu måste jag ju lägga ut några här. Elvis duschar inför hans första utställning Skön sovstil Snygge underbettet Nybadade Snömonster
Zantha 12 Jun 2009 #104 Sv: Fula bilder *kl* Jag har suttit och skrattat högt åt era "fula" bilder Här kommer några av mina. Synd att ögonen blev som dom blev annars speglar denna bilden precis hur galen min hund är Trött.. Bus med halvbrorsan
Sv: Fula bilder *kl* Jag har suttit och skrattat högt åt era "fula" bilder Här kommer några av mina. Synd att ögonen blev som dom blev annars speglar denna bilden precis hur galen min hund är Trött.. Bus med halvbrorsan
Zantha 12 Jun 2009 #106 Sv: Fula bilder Jösses vilka jättebilder jag råkade få dit! Ändrade ju storlek på dom.. gick inte att ta bort dom nu när jag såg hur tokigt det blev. Sorry!
Sv: Fula bilder Jösses vilka jättebilder jag råkade få dit! Ändrade ju storlek på dom.. gick inte att ta bort dom nu när jag såg hur tokigt det blev. Sorry!
Zantha 12 Jun 2009 #107 Sv: Fula bilder squarepants skrev: Är det en p&s riesen? Klicka för att se mer... Japp Bägge två, fast den ena är lite dåligt saltad
Sv: Fula bilder squarepants skrev: Är det en p&s riesen? Klicka för att se mer... Japp Bägge två, fast den ena är lite dåligt saltad
AnneSofie 12 Jun 2009 #111 Sv: Fula bilder *kl* Första bilden är tagen i bilen på väg hem från uppfödaren. Man kan ju undra vad det är för monster jag fått med mig En typisk elsabus-pose. Inte så smickrande att visa alla tänder dock
Sv: Fula bilder *kl* Första bilden är tagen i bilen på väg hem från uppfödaren. Man kan ju undra vad det är för monster jag fått med mig En typisk elsabus-pose. Inte så smickrande att visa alla tänder dock
sandra87_ 13 Jun 2009 #112 Sv: Fula bilder *kl* Roliga bilder alla har.. Mina bidrag.. Min hund då.. O så en på mina föräldrars hund.. Har fler.. Men återkommer då ja inte vet vart dom ligger..
Sv: Fula bilder *kl* Roliga bilder alla har.. Mina bidrag.. Min hund då.. O så en på mina föräldrars hund.. Har fler.. Men återkommer då ja inte vet vart dom ligger..
Ewe 13 Jun 2009 #113 Sv: Fula bilder Gud va svårt att välja ut dom fulaste.. nåja det går nog Flygande hund? Haha inga tänder Lång hals
Sv: Fula bilder Gud va svårt att välja ut dom fulaste.. nåja det går nog Flygande hund? Haha inga tänder Lång hals