Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att halva nöjet med facebook är att "störa mig" på saker. Förmodligen är jag ganska ensam om det .
Jamen precis. Det är självgott och moraliserande i en helt odräglig mix.@mandalaki
Vilken tur att det bara finns en definition på vad som är roligt och att det skall bestämmas utifrån om man har ungar eller inte. Tur att så många utan barn inte verkar ha läst det där.
Glöm att jag frågade. Det är så tröttsamt att diskutera med någon som reagerar negativt på en post bara för att hon inte gillar den som skrev den. Du gör alltså EXAKT det du alltid anklagar andra för att göra. Far i frid.
För alla tjejer fungerar på samma sätt och reagerar alltså likadant
Sen finns också de där "If you did this your childhood was awesome!"-bilderna som stör mig. Tydligen så var min barndom hemsk
Vad har jag missat? Är inte awesome alltid något positivt??Fast "awesome" är väl ganska dubbeltydigt - ungefär som "häftig" eller "fet". It was an awesome feat to bike around the world on a monocycle - är t.ex. ett uttryck för beundran och inte en beskrivning av hur baken kändes efteråt
Och var gång det händer att jag får notifikation att någon tar bort mig som vän så undrar jag varför. Faktiskt.
Det är ett tillägg från chrome web store som var kostnadsfritt. Det heter Unfriend Notify 1.3 står det i mina inställningar. Det är inte så ofta vänner försvinner men när en hel massa försvann för något år sedan och vare sig de eller jag hade gjort det aktivt så tog jag hem det här tillägget. Sedan dess har två bukefalister unfriendat (helt i sin ordning) och då funkade det med notifikation.Får man en notis när man blir borttagen som vän?! Är det nytt?
Bilder bryr jag mig inte så mycket om.
Däremot delar jag gärna ut nackskott till alla jävla likewhorepar som bor, äter och skiter ihop men likt förbannat envisas med att skriva A4-långa, offentliga kärleksförklaringar till varandra.
Slutsats: Det är bättre att inte ha några vänner alls för då har man ingen att störa sig på och om ovänner stör sig, tja, det är väl bara att skita i som gumman sa som fick en potta i julklapp.Håller med @honung ...herregud va folk stör sig på sina vänner