Nu är det så att jag träffat en kille i 5MÅNADER och dejtat, och vi pratar mycket osv, men aldrig kommit fram till detta med relationsfrågan mellan oss..
Försökt prata om det men han har stött ifrån det och jag har svårt att ta upp det för jag tycker de är jobbigt..
bestämde mig för att skicka ett sms om hur jag kände och fråga vad han ville osv, och berättade att jag tyckte det var svårt att lägga fram face to face för jag inte visste hur jag skulle säga det...
får till svar att jag har BRÅTTOM, tog ca 1 dygn innan jag fick svar och efter att jag skickade iväg smset så ser jag att han tar kontakt med sitt ex igen.
som han inte pratat med sen i augusti.. kändes lite som ett slag under bältet.
har haft sånt tålamod med denna kille och är äckligt jävla fucking kär..
mår bara illa
Försökt prata om det men han har stött ifrån det och jag har svårt att ta upp det för jag tycker de är jobbigt..
bestämde mig för att skicka ett sms om hur jag kände och fråga vad han ville osv, och berättade att jag tyckte det var svårt att lägga fram face to face för jag inte visste hur jag skulle säga det...
får till svar att jag har BRÅTTOM, tog ca 1 dygn innan jag fick svar och efter att jag skickade iväg smset så ser jag att han tar kontakt med sitt ex igen.
som han inte pratat med sen i augusti.. kändes lite som ett slag under bältet.
har haft sånt tålamod med denna kille och är äckligt jävla fucking kär..
mår bara illa