FT Ryttare i Borås??

G

GemRock

Hej, jag skall flytta hästen till Borås och jag undrar om det är någon eller några som skulle ha lust att träna ihop elelr rida ihop med oss (min häst och jag) i området kring Borås Ridhus/transåssjön efter sommaren? Skulle vara jättekul att lära känna lite nya ryttare!! Vi skall träna på Borås ridhus på hösten lite försiktigt då min häst är en unghäst. Vi siktar på fälttävlan på lite lägre nivå. Finns det något Borås folk i närheten eller på bukefalos?

Skulle vara jättekul!!:bump:

Sv: FT Ryttare i Borås??

Blev informerad om den här tråden så jag får väl skriva nu när jag hittade den :D
Jag är FT ryttare i Borås, har bott i Örebro ett tag men flyttar hem till sommaren igen. Har inte min(a) hästar på ridhuset men det tar inte så lång tid dit. Tyvärr får man ju inte träna på banan utan tränare men konditionsträning och liknande är ju okej.
Vart ska du ha din häst uppstallad?

hoppas du inte ställer din häst i bors ridhus fula stall och hästarna får bara vara ute i 2 timmar + att dom ska bygga en väg där så det blir ännu mindre hagar där

Hehe jo planen är faktist ridhuset när det blir platser ledigt men då i gamla tävlingstallet. Hagarna är inte dom som bli drabbade i första taget utan främst är det terrängbanan och vägbygget är långt ifrån klart ännu. De är ute mer än två timmar.
Varför sånt agg gentemot ridhuset? Du kan ju inte påstå att det är en ful anläggning.

jag tränar hoppning på Borås varannan onsdag å åker till Tranemo hela vår/sommaren å tränar teräng så fort de finns träningar så grymt skoj

hej jag skall nu flytta till borås med men har inte hittat stall och verkar som ingen vill tipsa heller!!! ngn av er som har tips och idee? ridhus är inget måste men utebana eller ridhus. och myyyyycket utevistelse då de e n liten unhäst ja har

Liknande trådar

Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 060
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 680
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 719
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar