Fibusen

Trådstartare
Vattnet i köket har fryst igen helt. Går inte att spola i toaletten nere (kommer vatten,men rinner inte undan) går att spola vatten i kranen på toaletten nere,men rinner undan segt. Har duschat nere, och där rinner det undan bra, och bra tryck i kranen. På toaletten uppe är det bra tryck i kranen och det rinner undan i toaletten.

Detta gör mig förvirrad, borde inte toaletterna gå på samma avlopp, men varför rinner det undan i den ena,men inte den andra?

Det är säkert samma avlopp, men det kan ju vara så att det frusit i något rör som inte är gemensamt för de olika utloppen. Rören går kanske ihop en bit bort från utloppen men att det frusit ovanför någon förgrening.

Liknande trådar

Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 489
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 683
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nångång i januari/februari 2023 så blev det väldigt blött i markerna där jag bor och översvämningar lite här och var. Jag läste...
Svar
5
· Visningar
388
Senast: Lingon
·
Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 101

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar