Mia_R

Trådstartare
Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in till senare och nu har jag en frys i huset som är full med bär, kött, grönsaker och svamp som jag naturligtvis vill ta med mig i flytten. Inte frysen då utan innehållet.

Eftersom jag få låna ett stort släp funderar jag på om jag helt enkelt ska köpa en box, ställa på släpet och fylla med frysvarorna och ta med mig allt när jag förhoppningsvis gör den sista resan från huset. Det lär ju klara sig så väldigt mycket bättre i en strömlös box än en några flyttlådor i 12 timmar, eller mer. Syrran löste ju en del av problemet när hon inte stängde den andra frysen ordentligt så jag fick slänga mat för några tusen, men jag vill ju gärna ta med mig det som går av det som är kvar.

Vad kan ni rekommendera för frysar? :)
 

Liknande trådar

Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 786
Senast: Bellini
·
J
Ekonomi & Juridik Sålde min kära val för någon vecka sedan. En 9 årig allround val som tävlat lägre klasser i hopp. Han såldes till en finsk tjej...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 044
Senast: jorgensvensson66
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp