Sv: Fruktansvärt! Kamphund...
Visst kan den men det är extremt mycket ovanligare.
PL
Visst kan den men det är extremt mycket ovanligare.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst kan man spåra med en BC men försök använda den som stående fågelhund!
Eller försök att valla med en Vorsteh!
Hundar blir vad vi gör dem till genom generationer av medveten avel där vi förstärker vissa beteenden.
PL
det tvivlar jag på, eftersom media nästan enbart tar upp hundangrepp gjorda av "kamphundar" så finns de nog avsevärt många fler fall av familjehunds attacker.Visst kan den men det är extremt mycket ovanligare.
PL
Nej jag har länkat tillräckligt många gånger o tänker inte leta reda på den igen! leta själv!
Många av fallen gäller "vanliga" familjehundar o vi talar inte huvudsakligen om angrepp på barn vilket är det vanligaste när det gäller andra raser.
PL
Länkarna finns här på buke o många här har läst dem. Jag har dem inte sparade så varför skall jag behöva göra samma jobb hur många gånger som helst för att du är för lat för att leta själv?
PL
Visst kan man spåra med en BC men försök använda den som stående fågelhund!
Eller försök att valla med en Vorsteh!
Hundar blir vad vi gör dem till genom generationer av medveten avel där vi förstärker vissa beteenden.
PL
Nej amstaffen avlades inte för att driva nötkreatur utan för att hänga fast i nosen på dem!!!
PL
Jo visst kan den det - men det är inte speciellt vanligt. Och visst kan en Bischon Frisé bita ett barn - men barnet dör knappast...
nu äre så att jag har en hund med "kamphundsraserna" och det är världens goaste familjehund, alltså, vi har gjort våran blodtörstiga hund till en barnälskande familjehund, går inte de då?
Alltså vad har du innanför pannbenet? spån? du pratar i nattmössan om saker du inte vet. vet du ens hur dom avlade fram amstaff?
Alltså vad har du innanför pannbenet? spån? du pratar i nattmössan om saker du inte vet. vet du ens hur dom avlade fram amstaff?