Frontpage/annan

M

millansnillan

Finns det någon hemsidebyggare man kan ladda ner gratis från internet?

Vi har Frontpage men den kan man ju bara ha på en dator?
 
Sv: Frontpage/annan

Det finns säkert ett och annat hemsideprogram, men frågan är om de är så himla bra.
Microsoft Frontpage, som följer med Officepaktet, är ett hyfsat program. Varför inte använda det om du nu har det på datorn? Jag förstår inte riktigt vad du menar..

Annars kan man alltid lära sig att koda hemsidor för hand. Det är inte alls så svårt som det låter.
 
Sv: Frontpage/annan

Jo, jag har funderat på att koda eget i anteckningar.


Vi har ett Frontpageprogram. Problemet är det att man får bara ha det frontpageprogrammet på en dator. Vi har tre och pappa måste ha frontpageprogrammet så sin dator.
 
Sv: Frontpage/annan

Jag förstår inte heller. Det är väl bara att ladda upp Frontpage på flera datorer om du nu inte får sitta vid hans? :confused:

/snurpe
 
Sv: Frontpage/annan

Ibland finns det licensavtal och liknande som säger att man bara får ha programvaran på en dator.
 
Sv: Frontpage/annan

Tack för hjälpen! Jag får väll försöka med att knappra in HTMLkoder :crazy:

Snurpe: Det är som Dasjenka skriver. Det är ett licensavtal. Man kan installera Frontpage men inte aktivera det.
 
Sv: Frontpage/annan

Lyckoost :p

Vet inte vad det är. Varje gång vi försöker så står det att det bara är tillåtet att ha på en dator. Ni kanske har alla datorerna ihopkopplade eller hur man ska förklara det? Det kanske fungerar att bränna av skivan även om jag tvivlar på det :( Tror vi tillochmed försökt det med. Försökte att koda men jag hade tålamod till att göra titeln :o
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
462
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp