Front page...

T

T3ss

Front page, publisher med mera... Finns det något liknande program (gratis program) som man också kan göra hemsidor i? Har liksom inte något av de där två programmen på min dator, men jag vill göra en hemsida, utan att behöva betala massor för programet. Finns det någon liknande gratisversion?
 
Sv: Front page...

Varför kodar du inte för hand själv istället? Det är ju ett alternativ...
 
Sv: Front page...

Skriver koden manuellt istället för att låta ett program göra det åt dig. Tror du kan göra det i Anteckningar. Fast det krävs ju att du lär dig programspråket.

/Ida
 
Sv: Front page...

Jaså... Njae, sånt kommer jag nog aldrig lära mig. Kommer ju ta mycket längre tid dessutom :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 452
Senast: Tonto
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 511
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Myrten
·
Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
13 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp