Fristad 1 maj någon?

lakrits

Trådstartare
Jaha........då det är en massa tävlingstrådar uppe så ska jag inte vara sämre jag :p

Några som ska till Fristad 1 maj, E och D tävling?

Jag ska och jag vet att ev. Kickis ska dit......

Sv: Fristad 1 maj någon?

Åh. Hade ingen aning om dom skulle ha tävling då, men detta ska jag kolla upp. Är det Boråsklubben eller?
Är så sugen på att börja tävlingssäsongen nu på min 5-åring, så det blir det troligtvis :)

Jag har fått proppen på mail, PM:a mig din e-mail så får du den av mig

Tack så jätte mycket!:bow:

En liten följd fråga.. I E klasserna krävs det inte licens. Men var det inte att man INTE fick vara medlem i nån klubb heller för att vara med?

en fråga till...
Jag betalade in hästlicensen för nästan en månad sen men har inte hört nånting av dem. Är de normalt?

Jag har också proppen men du kanske redan har fått den?

Jag har mailat och frågat om medlemskapet men som du säger så behövs inga licenser till walk´n trot klasserna i alla fall.

en fråga till...
Jag betalade in hästlicensen för nästan en månad sen men har inte hört nånting av dem. Är de normalt?

Tycker det är lite lång tid men de kankse har många som löser licens nu, jag skulle maila Wras och be att få licensnumren i alla fall.

Åh..jag vill åxå vara med!:( Men jag får väl nöja mig med att åka å titta på er:)
Vilka klasser ska ni va med i?

Godkänt vaccinationsintyg visas innan urlastning.= innebär vacc mot?

Är den öppen för alla raser eller är det bara quartrar?

Skulle tro att det handlar om vacc mot hästinfluensa.
Och klasserna är öppna för alla raser.

Jag ska vara med i Walk´n trot klasserna, det blir trail, pleasure och horsemanship.

Det är den vanliga vaccinationen.
Alla raser är välkommna.

Till alla: En klass hette leadline, vad är det för nåt?

Hoppas det går bra då! Vad har du för häst? Om jag vågar så kanske jag kommer fram och säger hej:D

Lead line är typ för mycket små barn som blir ledda runt i skritt och trav.
Anntar att du inte är medlem i nån klubb då du får vara med i W&T klasserna?...
För mig blir de troligtvis Trail AA, Shomanship at halter, WPleasure AA och W horsemanship AA. Men har inte bestämt mig än....

Menar du att man inte får vara med i walk´n trot klasserna om man är medlem i en klubb?

Ne nu blev jag både arg på mej själv och besviken. Köpte unghästen i dec och har fullt upp med husrenovering,stallrenovering,hagbyggen osv som det är när man nyligen köpt gård. Jag slaravade med att kolla hans vaccintyg och nu när jag fick fram det idag så var han inte ens grundvacc. endast fått två stelkramssprutor när han var 5 rep 7 månader gammal och så stod det nästa vacc om tre år= år 2008. Jaha typiskt jag som hade tänkt prova på Showmanship at halter får nu ägna mej att boka tid för vacc mot influensa i stället.:(

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
490
Senast: movi
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 436
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar