Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hård massage är inte bra när man är gravid (sån som "riktiga massörer" gör, att få massage hemma är inte samma sak) iaf inte i början så sa våran massör på jobbet när hon började hos oss...
Det är väldigt olika bud på det där, har också hört att massage inte är bra under graviditeten. Har frågat två olika BM på mödravården och fått olika svar, min BM tycker det är jättebra med massage och inget man ska undvika, medans den andra var inne på spåret att det inte är speciellt bra alls.
Men var det hård massage bm pratade om då? För det är det som inte skall vara bra, på samma sätt som djur inte skall ha massage när de är dräktiga...
Om ni fick 500kr att spendera fritt på friskvård vad skulle ni göra då?
Får detta genom jobbet som jag tänkt utnyttja på någon härlig massage eller nått, då min rygg håller på att döda mig
Hörde någonstans att det inte var bra med massage när man är gravid, är det sant?
Det här var massören som kommer till jobbet som sa att om jag var gravid (iaf i början av graviditeten) så skall man hopp över massage för det var inte bra alls...Tydligen är det ju olika bud. Vissa BM säger en sak medans andra säger en annan.