Frisk eller?

Sv: Frisk eller?

Att katten är så pass liten i vuxen ålder säger ju lite om hälsotillståndet faktiskt. Sedan ser den ju definitivt inte ut att vara i god kondition.

Komma i guinness rekordbok till varje pris istället för att låta göra en vettig bedömning av kattens hälsa., Vidrigt!
PL

Vad är det med folk?? :mad:
Katten ser definitivt ut att må väldigt dåligt. :(
Har inget ljud, sade dem något om ifall veterinär kollat på det eller var det någon som kritiserade dem?

Här kan man se mer av stackaren. Hon vinglar omkring på en gräsmatta och välter hela tiden, och är aggressiv mot både katter och människor. Det gör ont i mitt hjärta när jag ser henne, vem som helst kan ju se att hon inte mår bra. :(

Tydligen har hon "vissa leverproblem" men är annars "helt normal". Tillåt mig tvivla. Det påstås i videon att det är en veterinär som mäter henne, det vete fan om jag tror på heller. En veterinär borde ju reagera på hennes tillstånd, tycker man.

Om den är en veterinär som mäter borde den omgående få sin legitimation indraget :mad:

Edit: tyvärr är det väl säkert från USA - landet där allt kan hända... Nog för att många väldigt bra saker kommer därifrån, men det är alltid dom som lyckas hitta på det sjukaste också...

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
778
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 330
Senast: monster1
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 551
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 261
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar