Friluftsfrämjandet Ung

canine

Trådstartare
Är det någon här på buke som är med i det? har nyss hittat deras verksamhet och det verkar ju jätteroligt. Speciellt äventyrsgrupperna!. Enda problemet är att man är lite i äldsta laget kanske, 24 år :/ Är några med här så får ni jättegärna berätta vad ni varit på för aktiviteter osv. Funderar på om det är värt att gå med eller inte, kanske så att de flesta som åker på läger och aktiviteter där redan känner folk de åker med?

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet att det finns en tråd för de som redan studerar men jag tänkte att det kanske finns intresse för en för oss som fortfarande...
Svar
12
· Visningar
1 260
Senast: Araminta
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 314
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 141
Senast: Migo
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 141
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V