Freestyle reining-teman?

ernst

Trådstartare
Ni som har eller ska rida freestyle reining vad har ni valt för musik o har ni klätt ut er?? Bilder:bump:

Sv: Freestyle reining-teman?

Hi.
Jag red i snickarbyxor o blårandig flanell skjorta. Förstora boots o halmhatt. Musik blue gras me mye banjo. Passa bra till RHC, där ja ställde upp. Rider gärna igen , men de finns inte fr på låg nivå. Finns inga bilder:crazy:

Ni som har eller ska rida freestyle reining vad har ni valt för musik o har ni klätt ut er?? Bilder:bump:

Ja va pippilångstrump o sen hade jag här kommer pippi långstrump så klart... sen hade ja målat svarta prickar på min skimmel o så red ja barbacka... va jätte kul.. vi vann då!!! :bump::bump:

//C

här i norrland har vi freestylereining på typ D nivå. (iof WRAS men ändå)

jag ska nog vara med nästa tävling men vet inte vad jag ska vara.. hrrm..

Jag har ridit Freestyle reining utklädd häst och mig till tomtar, musik "nu är det jul igen" (den där rapp-verisionen nån svensk som gjort.... )
Då vann vi :D

Sen en gång var jag och hästen helt blåklädda och red till blue-da-ba-dee :rofl:

Sen andra teman jag sett är då Carolina som pippi långstrump, Barbiegirl är ju en återkommande, även sett en i röd "sparkdräkt" (nästan haha) rida till crazy frog :bow::banana:

Jag har ridit Freestyle reining utklädd häst och mig till tomtar, musik "nu är det jul igen" (den där rapp-verisionen nån svensk som gjort.... )
Då vann vi :D

Sen en gång var jag och hästen helt blåklädda och red till blue-da-ba-dee :rofl:

Sen andra teman jag sett är då Carolina som pippi långstrump, Barbiegirl är ju en återkommande, även sett en i röd "sparkdräkt" (nästan haha) rida till crazy frog :bow::banana:

Haha såg du mig då:o

//Carro:eek:

Ronny Åhman red en Freestyle för flera år sedan som Bruce Springsten, iklädd flanellskjorta med avklippta ärmar, bandana runt pannan och givetvis en gitarr under armen. Som pad hade han amerikanska flaggan som låg över hästens rumpa.

Musiken var givetvis "Born in the USA", det var väldigt bra!

Inte så svårt! Enhandsfattning o gitarren under ena armen lite halvbak på ryggen...typ! :D

Coolt var det iallafall!

Haha såg du mig då:o

//Carro:eek:

Absolut att jag gjorde! :p:D Jag tävlade inte själv då, hästen var utlånad.....

Jag är i valet och kvalet på om jag ska anmäla mig till det på d-tävlingen i september... Hmm... Fast man ska ju helst få stopp på sin häst med, vi har inte riktigt hittat stoppknappen än... det har ju bara gått 6 år :angel:

Här är lite bilder på mina kompisar som tävlade i freestyle reining för någon vecka sedan...

13922060.jpg

13922061.jpg

13922062.jpg

Jag gissar på Pirates of C. och Dolly Parton??

Dolly parton var en bra idé!

Jag vill göra pegasusvingar till min häst, men vet inte riktigt hur.....

Hej,kul att ni är fler som provat på freestyle reining,är sugen att va med nu i september på en d-tävling..det lutar emot att va elvis då så klart!!;)

DÅ måste jag nog ta och komma och titta!!! Klart att du ska vara Elvis!!!!

Ha ha ja det kan nog bli en bild som fastnar länge på näthinnan ..:rofl:vi får väl se har inte anmält mig än ska väl vela ett tag till..:confused:Hur går det själv med pållen har du skaffat någon ny efter gammel damen eller lägger du krutet på lillen/an?

Alazzi har tävlat till Johnny Cash "Folsom Prison Blues"
med S i sadeln.
PICT0010.JPG

2003-06-09%2010.58.29.JPG

På B-tävling. De vann.

Alazzi har tävlat till Johnny Cash "Folsom Prison Blues"
med S i sadeln.
PICT0010.JPG

2003-06-09%2010.58.29.JPG

På B-tävling. De vann.

Hur kommer det sig att du inte talar i jag form? e d nåen annan som gömmer sig bakom din profil?:smirk:
Just nu syr jag en ny dress till kommande RHC 2008 o FR. Ska bli kul om man lever o har hälsan, so to speak.;)

jag fattar det som att hennes häst har varit med i klassen men med en annan ryttare, står ju det i inlägget till och med ;)

Liknande trådar

Hundträning Vi är nybörjare och har startat en tävling. Tränar med min yngsta, hon tycker det är jättekul. Jag tycker det är jättesvårt att hitta...
Svar
12
· Visningar
640
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 452
Senast: sorbifolia
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 767
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18