Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill helst hitta en billigare sadel med mer stöd..Hej på er!!
Tittat på en häst vart ägaren tycker att han ska ha en frank baines eller en antares sadel...för att han har lång och rak rygg. Finns det andra modeller som passar lång och rak rygg?
Tack för svar och kunskap
Hej på er!!
Tittat på en häst vart ägaren tycker att han ska ha en frank baines eller en antares sadel...för att han har lång och rak rygg. Finns det andra modeller som passar lång och rak rygg?
Min spikraka häst kan ha Frank baines, Jeffries och Ideal. Allt annat blir för svängt. Även barnsby och Albion som många anser är rakaHej på er!!
Albion K2 är rak, resten av modellerna inte så raka. Barnsby Ngage är spikrak. Resten lindrigt till normalsvängda.Min spikraka häst kan ha Frank baines, Jeffries och Ideal. Allt annat blir för svängt. Även barnsby och Albion som många anser är raka