Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tävlades inte hon upp till svår B? (Men det kan nog Görel mer om.)Notre Dame då? Visst tävlades hon en del, eller minns jag fel?
Verona har några avkommor som tävlar, fick en som fyraåring som tävlade lätta klasser. Sen är det två yngre förmågor, den efter Baloubet har jag träffat då den tävlade i somras. Är 7 år, hon har en e Feliciano också född -02.
Jag har ju hennes halvsyster i stallet (e Stanford), hon har gått 1,50 int och även flera andra syskon till dessa båda har tävlat svår klass. Men jag tror inte deras mamma Veroni tävlade.
Jag vill minnas att Notre Dame var placerad upp till msv A, men hon kan ha startat högre.
Sönerna Cyrill och Notre Fils gick även de svår hoppning, Notre Fils även svår fälttävlan. Dottern Gabriella gick msv hoppning.
Hennes dotter Notre Dame III gick svår fälttävlan, dottern Idiella msv hoppning och dottern Weronica svår hoppning.
Notre Dame III hade sonen Boston i msv dressyr!
Idiellas dotter Ida gick svår hoppning och sonen Isotop svår hoppning, om jag inte minns galet.
Då startade hon i svår men placerades inte. Ska kolla min källa när jag kommer hem, men jag minns så väl att jag trodde att hon var placerad i svår men läste att hon inte var det. Det bör väl stå i Kurt Graafs bok?
Visst har hon tävlande ättlingar i aveln! Känner till flera stycken. Staffan Hammarsköld har fortfarande kvar sin framgångsrika stostam!
Vi har en femåring e QE - Notre dame III i stallet, han har precis startat sin tävlingskarriär och går 1,10-hoppning och är placerad i deb fälttävlan så här långt.Notre Dame gick svår! Det minns jag för jag betäckte med Cyrill en gång i tiden! Har hon några tävlande ättlingar kvar i aveln?