Framåtbjudning saknas...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om hästen inte har ont så låter det som den har tappat motivationen. Rider du varierat? Vad tycker hästen är roligt? Ger du den övningar där den får tänka till? Gör ni andra saker som tömkörning, promenader mm?

Om hästen inte har ont så låter det som den har tappat motivationen. Rider du varierat? Vad tycker hästen är roligt? Ger du den övningar där den får tänka till? Gör ni andra saker som tömkörning, promenader mm?

vi tömkör, longerar, rider, promenerar för hand! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 630
Senast: Freazer
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 826
Senast: JohannaB
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: slant98
·
Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
505
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama