F
flashlight
Sv: Framåtbjudning - betydelse för er?
Du har fått flera svar ang det du funderar runt men du tror du vet ju och förstår inte hur det hänger ihop. Nej, men det kanske hänger ihop - fast du inte förstår? Bra att du funderar, men undvik då påståenden. Tills du vet . Du drar dej inte heller för att "experta" om elityttare........har inget med medhårs eller ej att göra. Visst ska man tänka kritiskt. Men lite självdistans är klädsamt också.
Jaja, om du lovar att inte hetsa upp dig då man försöker rota på djupet i saker som man inte kan få raka klara svar på.
För varför skulle just två tre personer som argumenterar ha helt rätt då det finns en hel hög med folk som resonerar i andra banor.
Teoretisera tänker jag göra tills jag dör, och försöka uppleva så det är bara att tagga ner och acceptera att det finns människor som söker svar på andra ställen än du.
Försök att andas djupt och lägga fram läsvärda argument alternativt låt bli att läsa mina inlägg om det nu ska urarta varenda gång det inte stryks medhårs och hålls med.
Om jag lägger in ett par och säger ok, du har rätt, vad lär jag mig av det? Det finns mer att gräva i!
Man måste inte bli så uppröd över jobbiga argumenterande typer som jag!
KL
Annars är det jättekul på Buke!
Du har fått flera svar ang det du funderar runt men du tror du vet ju och förstår inte hur det hänger ihop. Nej, men det kanske hänger ihop - fast du inte förstår? Bra att du funderar, men undvik då påståenden. Tills du vet . Du drar dej inte heller för att "experta" om elityttare........har inget med medhårs eller ej att göra. Visst ska man tänka kritiskt. Men lite självdistans är klädsamt också.
Senast ändrad av en moderator: