Sv: Fralla eller korsning, tik eller hane, valp eller inte?
Jag hängde inte med där heller.
En chi klarar mycket väl att vara med i stallet och på ridturer, sen av förklaraliga skäl kan den inte hänga med i galopp..
Och inte heller när det kommenterades att en Boston skulle vara lite "för mycket". ..
För tycker man att den typen av hund är för mycket, då vet jag inte vad man ska ha för hund. ..
Varken frallor eller Boston kräver så värst mycket...
Fralla kanske inte är idealhunden att ha med sig på långa ridturer heller, men visst, de följer ju mer än gärna med på kortare turer.
Vuxen ompacering låter väl bäst i detta fallet då.
Då vet man ju vad man får.
Finns ju så många snälla lugna vuxna hundar som faktiskt behöver ett hem.
Varför skulle inte en chi kunna hänga med på gården?
Jag vet en som har en chi/papillon, som hängde med på gården en hel dag, han sprang runt som en furie och tyckte det var det roligaste som fanns att vara med på gården... jag förstod inte riktigt där
Jag hängde inte med där heller.
En chi klarar mycket väl att vara med i stallet och på ridturer, sen av förklaraliga skäl kan den inte hänga med i galopp..
Och inte heller när det kommenterades att en Boston skulle vara lite "för mycket". ..
För tycker man att den typen av hund är för mycket, då vet jag inte vad man ska ha för hund. ..
Varken frallor eller Boston kräver så värst mycket...
Fralla kanske inte är idealhunden att ha med sig på långa ridturer heller, men visst, de följer ju mer än gärna med på kortare turer.
Vuxen ompacering låter väl bäst i detta fallet då.
Då vet man ju vad man får.
Finns ju så många snälla lugna vuxna hundar som faktiskt behöver ett hem.