Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Flyttkartong med massa papper?! Det funkar ju med stora TV:s ect. Så why not ?
Det svåraste problemet för mig känns som säker betalning, liksom ett säkert sätt att säljaren har en garanti att de får pengarna och att köparen får sadeln.
Använd postförskott. Då måste köparen betala för att hämta ut varan på posten. Funkar väldigt bra och tillämpas av nästan alla internetsäljsajter.
mvh // Lisa
Det har sinna brister det med då säljaren lika gärna kan skicka en sten i paketet, köparen kan ej se vad det är de hämtar ut försen betalningen skett.:smirk:
Vad är meningen med sadlen du skicka: prova eller köpa ?
Annars kan du ju be den som ska få sadlen att betala in 10 % av summan och att du skickar den och betalar resten sen. Men det är ju svårt att veta om man får de resterande pengarna. Skulle helt klart ta postförskott säkrast för försäljaren.
Meningen är att köpa den. Jo precis då kanske säljaren känner sig otrygg, med tanke på att det handlar om en hel del med pengar. Jag tycker det är sjukt att det inte finns någon säkert betalningssätt för privatpersoner som handlar via internet.
Okej , du ska alltså ta emot en sadel , känner mig .
Har precis själv fått en provsadel med posten behövde inte betala ngt mer än frakt tillbaka om jag inte ska ha den. Vad säger dom som ska skicka sadlen ?
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.