K

kolle

Jag är inte så bra på datorer, men ni får väl stå ut med min kanske dumma fråga...
Vad är cookies?
Innan kunde jag inte komma in på vissa sidor på internet, men sen så gjorde jag en ändring på internetalternativen och nu så har jag att det ska komma upp en liten ruta varje gång som frågar om jag accepterar cookies... är det dumt att ha så...??
tack för svar...
 
Sv: Frågor!

Som du själv sa,du måste ha "cookies enabled" för att komma åt vissa sidor.
Om jag inte minns helt fel, så lagras cookies i dina temporary internet files, för att snabbare kunna vissa sidorna när du besöker dem igen.
Fast jag kan ju ha fel förstås.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 502
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 859
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp