Sv: frågor *har tråkigt*
1. Hur ofta handlar du i zooaffär?
Beror lite på vad som behövs, men minst en gång/månad iaf.
2. Hur långt har du till den djuraffären du handlar mest i?
Hmm, ingen aning... 2-3 km kanske?
3. Vad brukar du köpa?
Toa Lätt, sepiaskal och leksaker. Brukade köpa mat men har bytt mat nu så den köper jag på Ica. Sen blir det ju lite annat onödigt ibland också, hur kan man låta bli liksom
4. Vad är bra med djuraffären?
Tar bra hand om djuren, har ursöta djur från uppfödare, billig och kunnig personal och ägare som bryr sig om både djur och att ha nöjda kunder. Noga med att flockdjur får bo med kompisar, var enormt oroliga för Gudrun när jag skulle köpa Sivert och Gudrun skulle bli ensam kvar... De erbjöd honom för halva priset rätt snabbt
Får alltid väldigt bra bemötande, de är trevliga och helt enkelt urbra. Helt underbar djuraffär!
5. Vad är dåligt?
Enda nackdelen är att fåglarna är i samma rum som djuren. Brukar dock inte vara någon hög ljudvolym och under alla år jag har handlat där, både ofta och sällan, har jag aldrig sett stressade, sjuka eller döda djur. Såg en död fisk en gång, men det fixade de snabbt och var så glada så över att jag berättade det
Lite trångt om det är fler och tittar i djurrummet men det gör mig absolut ingenting, bara jag får kika
6. Vad kan dom bli bättre på?
Är ju att ha olika rum för fåglar och smådjur då. Större djurrum vore ju inte fel precis. Annars kommer jag verkligen inte på nånting, och tur är väl det!
(Eller ja, med mina små bravader igår vore ju hemkörning av Toa Lätt rätt så trevligt...
)