Frågor dreamweaver!!!

Lollan

Trådstartare
jag har laddat hem ett dreamweaverpå kazaa men vad
ska jag skriva i serailnumber rutan??
sen skulle jag behöva lite hjälp med min hemsida!
jag ska göra den hos telia, men jag har ingen aaaaning om hur jag skall
gå tillväga!! Hjälp tack! ;)
 
Serialnummret får du också ladda hem från kazaa, sök på tex serial dreamweaver mx (eller vilken version du nu har laddat hem).

www.webdesignskolan.com finns mycket bra info om dreamweaver och hur man gör en hemsida med programmet.
 
Serialnummret får du också ladda hem från kazaa, sök på tex serial dreamweaver mx (eller vilken version du nu har laddat hem).

...på vinst och förlust.

Tänk på att .exe, .doc etc kan innehålla virus.
Fast det ligger väl i karma-delen när man letar efter nycklar till stulna program. :angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 002
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 740
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp