Frågelek nr 5...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 5...

Nej tyvärr :( fick nöja oss med snöblandat och det blev glashalt nu på kvällen.

Samma

Nej, som tur är. Hatar vintern.

vet du vilka kläder du ska ha på dig imorgon?

Vanliga kläder, arbetskläder, tillbaka till vanliga kläder sen äntligen myskläderna :D

Samma

Hemma kläder, dvs pyjamas tills jag går ut i stallet och har jag såklart ridkläder :p, sen blir det badkläder tills jag duschar och då blir det pyjamas igen :D. Är ledig och ska börja skriva på tenta ^_^.

Vilken bok sträck läste du ut senast?

Vilken var det? Gud jag minns inte eftersom jag har läst ut så många böcker den senaste tiden.

Samma

Ska försöka komma iväg till ridhuset med hästen, så hon får lite lastträning och får vänja sig vid ridhuset :)

Samma

Jag ska på stallfest imorgon. Annars blir det bara lugnt här hemma. Vara i stallet och pyssla med hästen.

Vilken färg har du på dina tallrikar?

Har många tallrikar, men har några hel svarta, några vita med 18k guldkant samt nå mönster, ett gäng vita jultallrikar med röda hjärtan på, samt ett gäng gräddvita med guld eller svart blommönster på :)
+ några till.. :p

Samma

Slutade 12 idag och har ett berg med tvätt som jag måste ta hand om. Sen fredagsmys! :banana:

Samma

Resten av dagen ska jag plugga lite, ta en promenad och sen blir det fredagsmys med tacos ;)

Samma

Ikväll blir det LRF årsmöte med middag och bowling också :) Ska bli riktigt trevligt!

Har du varit på IKEA i år?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
1 570
Senast: Tajger
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 184
Senast: Presto
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 398
Senast: Roheryn
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka