Fråga om (SWB) i tdb

Equilina

Trådstartare
Efter min ena häst kommer det inte upp (SWB) i tdb, varför? :p Hon har gröna papper, licens och allt... Jag provade att ta bort och lägga till henne bland mina hästar, men det hjälpte inte.
Hennes halvsyster har (SWB) efter sitt namn, ingen licens.

Någon? :)

Sv: Fråga om (SWB) i tdb

Det kan vara olika hur det har blivit registrerat när licensen löstes.

Det har att göra med hur hästen är registrerad hos ASVH. Samma information som ligger hos dem kommer med när man löser tävlings licens. En av mina hästar står det inte heller SWB efter fast att även den har gröna papper.

What? Registrerad i ASVH? Tror snarare som ovan att det beror på hur det blivit registrerat på licensen hor ridsportförbundet. Hos ASVH heter hon Namn (stamboksnummer) (SWB).

Tack för svaret!
Verkar så klart rimligt att det står exakt samma som på licensen.

Innerbär det att den andra kommer "bli av med" (SWB) när hennes licens löses, tror du?

Jag vet faktiskt inte exakt hur det funkar, men kan kanske kopplas till registreringsnummret.

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 964
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Esmeralda
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
344
Senast: Unafraid
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V