Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter min ena häst kommer det inte upp (SWB) i tdb, varför? Hon har gröna papper, licens och allt... Jag provade att ta bort och lägga till henne bland mina hästar, men det hjälpte inte.
Hennes halvsyster har (SWB) efter sitt namn, ingen licens.
Det har att göra med hur hästen är registrerad hos ASVH. Samma information som ligger hos dem kommer med när man löser tävlings licens. En av mina hästar står det inte heller SWB efter fast att även den har gröna papper.
What? Registrerad i ASVH? Tror snarare som ovan att det beror på hur det blivit registrerat på licensen hor ridsportförbundet. Hos ASVH heter hon Namn (stamboksnummer) (SWB).
Trädgård & Växter
Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.