Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
betalar inte FK ut FP precis som andra betalar ut lön, dvs om lönedagen infaller en helgdag, får man då inte sista vardagen före?? jag trodde den skulle kommit igår men nu när jag loggat in på deras hemsida står där att den betalas ut den 26 ist för 25.
Om utbetalningen faller på en lördag får du betalt på fredagen, men om utbetalningen faller på en söndag ( som denna månad ) så får man pengarna på måndagen.
Får min första fp-utbetalning på måndag, känns konstigt ! Ingen bebis ännu men extrapengar, inte illa hehe. (blir lite som extra denna månaden, då fp pengarna kommer direkt och lönen är ju en månad efter liksom...om ngn förstår vad jag menar hehe).
Kropp & Själ
Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.