Foxiland xx?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 913

MiniLi

Trådstartare
Någon som vet något om honom?
Har sökt på internet men hittar inget vettigt..

Skulle vara kul om någon har mer info, vill gärna veta mer om min hästs pappa.. :)

Sv: Foxiland xx?

Det kan vara så att din häst heter mer än Foxiland, el inte är reggad riktigt i sverige. Vad heter pappan och mamman till din häst? det finns flera sidor att leta på.

Hittade en son till Foxiland, Felicio
http://www.horse-gate.com/cms/front_content.php?client=1&lang=1&idcat=81&idart=198

Här är två söner till, Foxino och Floriano nr.14, Münster-Hahndorf, http://www.horse-gate.com/cms/front_content.php?idcat=79&lang=3&client=1
Foxino hittar jag bara att han hoppat och att han gorde bruksprovet 1996 i Nachk.Münster plac. 10 av 60 med totalpoäng, 115.30.

Har skickat ett mail till en hingststation som jag tror kan ha lite info om Foxiland xx.

Okej..

KL
jag har fått uppfattningen att han verkar ha används en hel del i hannover och westfalen.. någon som vet om jag har rätt?

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 735
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
296
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka