Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var är det fotat? Öland?
ÖlandVar är det fotat? Öland?
Är det i Lomma?
Nä, det är Falsterbo.Är det i Lomma?
De skånska bryggorna ser alltså likadana utNä, det är Falsterbo.
Vi har lite dålig fantasi här nere.De skånska bryggorna ser alltså likadana ut![]()
Nu måste du berätta vad för kamera och objektiv du har. Antar att det är något riktigt ruggigt bra teleglugg. Supersnygga bilder.Så roligt med en fototråd och så många fina bilder!
Då kan jag dela med mig av mina favoritbilder sen vi var på Sri Lanka över jul och nyår 2015-2016.
I närheten av den lilla byn Ella.
![]()
![]()
Sinharaja Rain Forest.
![]()
![]()
Udawalawe National Park.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu måste du berätta vad för kamera och objektiv du har. Antar att det är något riktigt ruggigt bra teleglugg. Supersnygga bilder.![]()
Aha, själv har jag Canon 70D med Canon EF 50mm F1/1.4, Canon EFS 17-55mm F/2.8 och sist Canon Zoome Lens EF 70-300mm F/4-5.6 IS USM. Har funderat några gånger på att köpa något objektiv i deras L-serie (om jag inte minns fel vad de heter, men de med den röda linjen). Dock kostar de ju lite.Jag har faktiskt inte någon superbra utrustning. En Canon 650D systemkamera och två objektiv, ett Canon EF 50mm F/1,4 och ett Tamron 70-300mm f/4-5,6. Jag har för mig att de flesta av de bilderna är fotograferade med Tamron-objektivet. Men jag tycker bättre om Canon-objektivet.