Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tusen tack! bländaren är 4 på den bilden, ISO 400 och slutartid på 1/1250. Ja, jag håller med om att det hade höjt bilden lite till! Men det blir ju så himla kort med rejäl zoom, här var brännvidden på 140mm, plus cropfaktorn som jag inte kan räkna ut ville ha så kort slutartid som möjligt, svårt med fladdriga insekter...@Flixon Verkligen superfina bilder, färgerna är underbara! Har du bländare 2,8 där? Fotar du med Canon, Nikon, annat?
Gillar humlebilden speciellt, hade jag fått önska något så kanske lite mer skärpa på den närmsta vingen, men det är nog svårt med så kort skärpedjup!
Hur som helst, superfina!
Fin skärpa!Jag har även fotat månen
Fint porträtt! Barn i den åldern är tacksamma fotobjektFick till en liten snapshot på dottern häromdagen också. Ingen superskärpa men jag bara älskar den hann inte ens titta i sökaren utan chansade vilt i förbifarten...
Tack! Ja mycket tacksamma, så länge det inte förväntas att de ska sitta stillFint porträtt! Barn i den åldern är tacksamma fotobjekt
Precis, kort slutartid är det som gäller!Tack! Ja mycket tacksamma, så länge det inte förväntas att de ska sitta still
Kul med ny fototråd! Jag har inte haft inspiration på länge, men förra veckan släpade jag mig ut till lavendern utanför och "fångade" en humla och ett bi.
Och dina bilder!Saknat dina bilder
Åh tack! jag har saknat dina med, särskilt de vackra vinterbilderna!Saknat dina bilder
Och dina bilder!
Det var på tok för längesedan du laddade upp bilder
(Och rent allmänt - det films verkligen så många så duktiga och begåvade fotografer/fotointresserade personer här, så himla häftigt!)