Tack, javisst för det de . Iför sig tagen igår morse men hade mycket i mitt huvud baraDet var ett fint foto, fångar precis stämningen en dimmig sensommarmorgon när man kommer ut till hästen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, javisst för det de . Iför sig tagen igår morse men hade mycket i mitt huvud baraDet var ett fint foto, fångar precis stämningen en dimmig sensommarmorgon när man kommer ut till hästen!
Visa bifogad fil 76633
Jag har en liten Canon som går ner i fickan. Bilden är fotad med automatläge. Den här bilden har jag redigerat ytterst lite direkt i telefonen. Min mobil hade aldrig tagit en bra bild. Det smidiga är att den kan skicka bilderna direkt till mobilen via wi-fi (tror jag, eller bluetooth?). Jag har dock nästan aldrig med den, jag var superintresserad av att fota förr, men har tappat intresset.
Vad har du för mobil?Jag vet problemet är att jag blir slö och inte orkar kånka med en systemkamera! Det är om det finns bra kompakta...
Går ju aldrig ut i enkom för att fota.
Märker t.ex stor skillnad på mina kompisar som har de nyaste telefonerna, det är sjukt mycket bättre kvalitet.
Vad har du för mobil?
Är sjukt missnöjd med kameran i min.
Jag hade s8 och den var grym. Tills jag tappade den i toan.Samsung s10!
Kommer nog byta upp mig i oktober när abonnemanget går ut. Men varit väldigt nöjd med kameran
Tack Det är en fristående liten brygga som ligger en bit ut i sjön.Häftigt foto, man undrar vad som hänt med resten av bryggan
Riktigt fina bilderTrögt på fotofronten för min del, utan mest blivit lite bilder inför försäljning av hästar, likt dessa:
De små dunbollarna har blivit lite för vilda för att kameran (jag) ska hänga med så man får passa på när de sover:
Jag fotade iof lite från ett bröllop nyligen men den enda bilden som inte innehåller människor är denna, från dansgolvet