Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vackert, ser ut som en förvirrad fototapet hemma hos mig! Älskar!
Va riktigt häftig, såg en riktigt ståtlig regnbåge idag. Den var på vägen en stund och kändes som jag var på väg rakt mot den (flyttar sig när man kommer närmare men ).
Visa bifogad fil 59599
Norpade bilden från dashcammen och redigerade lite för att bättra på färgerna, för att försöka få fram hur det såg ut när jag såg den.
Ja, jag har för mig jag skrev det men såg nu att det hade försvunnit i texten du citerat (hann ändra efter du citerat i original inlägget innan tiden gick ut). Hade bilden på mobilen och tycker inte riktigt om att skriva på den, vet inte om den tog bort ord när ja försökte skriva å redigera min text, men det viktigaste kom med i alla fall - BILDEN!Det är ju en dubbel till och med!
Ja, jag har för mig jag skrev det men såg nu att det hade försvunnit i texten du citerat (hann ändra efter du citerat i original inlägget innan tiden gick ut). Hade bilden på mobilen och tycker inte riktigt om att skriva på den, vet inte om den tog bort ord när ja försökte skriva å redigera min text, men det viktigaste kom med i alla fall - BILDEN!
Önskar fortfarande att jag kunde fota med mina ögon och få det att se ut precis så som jag själv ser det. Det var mycket häftigare och mäktigare i verkligheten, var så coolt.
Kollegan som jag pratade med i telefonen måtte trott ja va knäpp när ja blev helt fascinerad av regnbågen.
Men eller hur? Speciellt mobilen tycker jag de flesta bilder blir rätt platta på nå sätt (om det inte är rätt förutsättningar förstås för då kan de bli grymma, men om vi tänker mer generellt).Haha ja, det har jag önskat många gånger!
Det ser så jäkla fint och häftigt ut genom ens ögon, sen tar man ett foto och bara... "jaha??"