Jag kallar den min Rembrandt...
Jag håller på med fotoexperiment med is.
Det är tacksamt och roligt att fotografera med is, blir så vackra ljusbrytningar. Men det händer inte så ofta här... två år sedan sist (men då så sent som 18 mars, usch):
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kallar den min Rembrandt...
Jag håller på med fotoexperiment med is.
Det är tacksamt och roligt att fotografera med is, blir så vackra ljusbrytningar. Men det händer inte så ofta här... två år sedan sist (men då så sent som 18 mars, usch):
Visa bifogad fil 45943
Veckans tema är bland annat; dokumentera din vardag.
Bonus eftersom jag tycker ljuset är så fint på denna:
Någon här som använder Flickr? Och kan komma med lite nybörjartips Startade ett konto och har lagt upp en del där men hade gärna nått ut både till vänner och andra samt fått feedback om det är möjligt. Funkar det så?
Jag har inte appen men lagt upp lite bilder. Följer en snubbe men thats itDetta följer jag! Har laddat ner appen, men inte kommit igång mer än så
Vad är det för app?Detta följer jag! Har laddat ner appen, men inte kommit igång mer än så
Det var en fin bild på en lappuggla där man ser hur väl kamouflerad den är! Knappt man kan upptäcka den ens. Hur långt ifrån var du?Vilken jäkla naturupplevelse!!!
Visa bifogad fil 46181
Det var en fin bild på en lappuggla där man ser hur väl kamouflerad den är! Knappt man kan upptäcka den ens. Hur långt ifrån var du?
De är stora! Häftigt!Bara nån meter typ! Vågade inte gå närmare då jag hade lillhunden med mig.
Den var sjukt läskig
Ha, såg blåsippor redan i måndags på en av mina tydligen obefintliga hundpromenader.Visa bifogad fil 46492
Spring is coming!