Foton från distanstävlingar

M

millennia

Vi vill väldigt gärna ha foton på distansekipage till stockholmsdistriktets hemsida, och så vore det roligt att träffas och prata häst och fika tillsammans!

Därför har vi ordnat en fotokurs med fotografen Anette Mattsson den 4 mars. Ni kanske har sett hennes fantastiska foton på bland andra arabhästar?

Läs mer om kursen och se några av Anettes foton på distriktets hemsida: www.distansritt.se

Sv: Foton från distanstävlingar

... dessutom har vi utlyst en fototävling bland kursdeltagarna! Senast den 4 maj får kursdeltagarna skicka in foton som sedan bedöms av fotograf Mattsson och oss.

Vinnaren av "bästa bild" (det kan gälla t.ex. bästa fototeknik men också att förmedla en stämning) får välja mellan Elisabeth Hjortvids bok "Naturen som ridhus - Distansritt och långturer till häst" och en ettårsprenumeration på tidningen Distansryttaren.

Läs mer på sthlmsdistriktets hemsida!

Liknande trådar

Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på...
2
Svar
20
· Visningar
2 271
Senast: gul_zebra
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
6 040
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar