Foto Tråden

Sv: Foto Tråden

Jag kan inte vissa min hund nu :(

Det är något fel med siten mina bilder är på...

Här är min sötnos, Pixie ca 1år!!

esmz_008.jpg

Vad fin han är! :) Men visst har/hade du två? eller är jag helt ute och cyklar?

Tack tack :) Jo det stämmer, jag hade 2 men p.g.a olika orsaker så kunde jag inte ha den ena kvar så han har fått ett nytt hem och han trivs mycket bättre där :)

Första gången för visning av våra vovvar här på Buke:

Yringh's Day Dreams, aka Doris, (den svarta) och Yringh's Gloria Gaynor, aka Ester (den ljusa). Båda två Shih-Tzu tikar från den numera nedlagda egna kenneln.

IMG_0369.jpg

Egna tiken, Yringh's Day Dreams aka Doris, nu 7 år ( eller var det 6? :confused::angel: ). Hon AVSKYR kameror och gör allt för att inte fastna på bild, så den gör henne verkligen inte rättvisa!

IMG_0359.jpg

Det är två av hundarna, inom familjen finns det några till :angel:.

Här är Mezzrows Brandon kallas Ilon han är 2 år i november
9823906.jpg
10148929.jpg
9911948.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka