Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Killaloe
Ja, det är ju det. Men ändå, BLÄÄÄ hade velat ha lite mer spring i benen på mitten, tyckte att så fort man slöade med löpningarna var Uruguay snabba på att bryta spelet och störa ut England.
Sjuuuuuuukaste.
Det var helt sjuuukt! Jag bröt verkligen mot den regeln i går! Trodde att stämbandet skulle snärtas av!Tänk att jag inte hittat den här tråden innan! Har ju följt VM slaviskt de senaste veckorna
Och ja, gårdagens match var helt sanslös. Det finns regler här i Tyskland om vilka tider på dygnet man får väsnas... Jag misstänker att det infördes någon form av undantagstillstånd igår natt
Vad tror ni om matchen ikväll? Jag kan inte påstå att jag är speciellt förtjust i Holland men känslan är nog att Argentina inte riktigt håller samma klass.
Tyskland! Jag drog ut ett par icke-fotbollsintresserade vänner till en sportbar och fick till och med dem att vara fascinerade över Tysklands fantastiska spel. Vann dessutom ett vad över en kompis som satsade på Brasilien. Synd att vi inte satte nåt per mål...Vad säger du om matchen @Hedinn
Tysk fotboll när den är som bäst?!
(Fast åh vad synd jag tycker om Brasilien, även om jag är så glad för Tysklands insats)